Fotorelacja z Porto Moniz | Madera

Porto Moniz to miejsce, w którym można zobaczyć naturalne baseny utworzone na Oceanie Atlantyckim przez lawę wulkaniczną. W lecie można się w nich również wykąpać.

Ja byłam w Porto Moniz wtedy, kiedy było odrobinę chłodno i bardzo wiało, dlatego podziwiałam je jedynie z lądu, ale widoki w zupełności mi wystarczyły, bo było tam naprawdę ładnie. Na oceanie były fale, woda w wielu miejscach miała niesamowity kolor. Mieniła się na wiele odcieni granatu, błękitu i zieleni, chociaż skały wokół były bardzo ciemne, a przecież zazwyczaj oceany i morza zawdzięczają takie piękne barwy jasnemu piaskowi lub wapiennym skałom.
Oprócz basenów w Porto Moniz po drodze można też zobaczyć wodospad, zatrzymać się przy nim i spojrzeć na ocean oraz różne miasteczka z góry. 
Zobacz także mój filmik z całego wyjazdu

Zajrzyj też na ig, na którym czeka więcej zdjęć z Madery, i na którego już niedługo wrzucę instastories i nowe zdjęcia z kolejnej podróży ⇒ @nicolestraveljournal
Jakie macie podróżnicze plany na wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz